تاچ و ال سی دی آیفون IPHONE 4S

  • ارسال سریع سفارش

    ارسال سریع سفارش

  • پرداخت اینترنتی

    پرداخت اینترنتی

  • محصولات اورجینال

    محصولات اورجینال

  • تحویل با پیک موتوری

    تحویل با پیک موتوری

تاچ و ال سی دی IPHONE 4S

LCD IPHONE 4S FULL

  • ضمانت 7 روزه سل کالا
  • ال سی دی + تاچ + فریم

لوازم جانبی

115.2x58.6x9.3 میلیمتر
140 گرم
2011
LED-backlit IPS TFT, صفحه نمایش لمسی خازنی, با 16 میلیون رنگ
3.5 اینچ (در حدود 330 پیکسل در هر اینچ)
640x960 پیکسل

ال سی دی IPHONE 4S

این تاچ و ال سی دی IPHONE 4S در مدل های مشابه زیر قابل استفاده می باشد:

توضیحات

تعویض ال سی دی (صفحه نمایش با کیفیت IPS LCD ) بعلاوه تاچ (صفحه لمسی) برای گوشی هوشمند آیفون Iphone 4S 

 

تعویض تاچ و ال سی دی شکسته شده، ترک خورده، آسیب دیده و یا قدیمی برای بهبود و داشتن گوشی نو

 

گوشی موبایلی بهتر و زیباتر از همیشه داشته باشید.

 

کاملا مناسب و با کیفیت اورجینال (تضمین اصالت کالا)

 

تمام محصولات قبل از ارسال در شرایط ایده آل کاملا تست شده اند.

 

نکاتی قبل از نصب

 هنگام جایگزینی صفحه نمایش بسیار مراقب بوده، چون محصول شکننده و حساس می باشد.

 دقت شود، هنگام نصب و تست برچسب قطعه و گارانتی خدشه دار یا جدا نشود و پس از نصب قطعه گارانتی باطل می گردد.

قبل از نصب پیشنهاد می دهیم که لطفا شبیه سازی تست که به معنی اجزای تلفن همراه جدا از هم (برد بعلاوه تاچ ال سی دی یا صفحه نمایش)کابل ها متصل شده و تاچ ال سی دی جدید را از همه لحاظ از جمله قدرت، کیفیت و کارایی آزموده شود که درصورت مشکل دار بودن قطعه هرچه زودتر با پشتیبانی تماس بگیرید.

 لطفا مطمئن شوید که کابل یا فلت تاچ ال سی دی بیش از90درجه خم نشود، چون باعث سیاه شدن

صفحه نمایش می گردد.

توصیه می شود برای نصب قطعه، آن را با ابزار مناسب به تعمیرکار مجرب تحویل دهید. شرکت هیچ مسئولیتی در برابر هر گونه آسیب به قطعه یا به تلفن همراه شما در هنگام تعویض قطعات نخواهد داشت.

صفحه نمایش(تاچ ال سی دی 4 اس)

 گوشی موبایل آیفون فور اس از یک صفحه نمایش(تاچ ال سی دی) 4 اینچ از نوع640x960 پیکسل, 3.5 اینچ (در حدود 330 پیکسل در هر اینچ)بهره می‌برد که تراکم 326 پیکسل در اینچ را ارائه می‌کند. این صفحه نمایش(تاچ ال سی دی) همچنین دارای شدت روشنایی 500 نیت و نسبت کنتراست 800:1 (800 به یک) است.

با این وجود نور صفحه نمایش(تاچ ال سی دی) IPHONE 4S از این دو گوشی بیشتر است و رنگ‌ها در آن بهتر نمایش داده می‌شوند. به خصوص اشباع بودن رنگ‌ها بسیار به واقعیت نزدیک تر است. شدت روشنایی بسیار خوب 500 نیت آن نیز باعث می‌شود تا به خوبی بتوان از آن در محیط‌های پرنور خارجی استفاده کرد. این صفحه نمایش به لطف استفاده از پنل IPS LCD زاویه دید وسیع و قابلی قبولی دارد و از هر جهت که به آن نگاه کنید با تصویر تقریبا یکسانی روبرو می‌شوید.

صفحه نمایش(تاچ ال سی دی) آیفون یکی از بهترین ها است، شما با چشم غیر مسلح نمی توانید پیکسل‌ها را در اینجا تشخیص بدهید. در زیر نور خورشید هم خوانایی صفحه نمایش بسیار خوب است و هیچ مشکلی با آن نخواهید داشت.

مختصري درباره صفحه نمایش Apple 4S

صفحه نمایش اپل آیفون ایکس آر(Apple iPhone XR)   یک ال سی دی IPS LED-backlit با رزولوشین 828x1792 پیکسل, 19.5:9 نسبت (~326 ppi تراکم) می باشد.اپل صفحه نمایش رتینا 4 اینچی سال قبل را هنوز  برای پیروی از استانداردهای 2013 کافی می دانست. در زمانی که تقریبا تمامی پرچم‌داران کمپانی‌های دیگر رزولوشن Full HD را ارائه می‌کنند، رزولوشن این گوشی به نظر خنده دار و خجالت آور می‌رسد. اما آیا فکر می‌کنید کمپانی اپل، از تولید گوشی با صفحه نمایش 6.1 اینچ, 90.2 سانتیمتر مربع (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 86.0 درصد)با رزولوشن Full HD عاجز است؟ خیلی ساده‌لوحانه است که فکر کنیم این موضوع برای اپل سخت بوده، اما اصل قضیه به اصول این کمپانی بر می‌گردد. طبق یک قانون نانوشته در کوپرتینو، این کمپانی از هر چیزی در دستگاه های خود، به میزان کافی و مورد نیاز استفاده می‌نماید، و نه بیشتر. برای مثال، در زمانی که تقریبا میزان رم همه دستگاه های اندرویدی به 1 گیگابایت و بیشتر ارتقا پیدا کرده بودند، اپل کماکان بر روی آیفون 4S از 512 مگابایت رم استفاده می‌کرد، چرا که با توجه به قابلیت‌های iOS، این میزان برای دستگاه کافی بود، حتی اگر منجر به تمسخر از طرف سامسونگ در مقایسه با گلگسی اس تری(Galaxy S3) می‌شد. نام رتینا هم توسط همین کمپانی ایجاد شد، که بر طبق آن، حداکثر رزولوشنی که چشم انسان قادر به درک آن است و کافیست، همین میزان است. بنابراین اپل کماکان اعتقاد دارد که از این رزولوشن بیشتر، بی مورد است و به میزان کافی بسنده نموده، با اینکه این بار هم مضحکه رقیبان شده!

صفحه نمایش اپل آیفون Apple iPhone 4S یک ال سی دی IPS LED-backlit با رزولوشین 640x960 پیکسل, 3.5 اینچ (در حدود 330 پیکسل در هر اینچ)